Με έκπληξη είδαμε στο Facebook διαφήμιση ιστοτόπου phishing, με τη χρήση λογοτύπων μεγάλης τράπεζας. Κάτι τέτοιο εγείρει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης διαφημίσεων του Facebook και υπογραμμίζει την ανάγκη για ισχυρότερα μέτρα για την προστασία των χρηστών.
Η εν λόγω διαφήμιση οδηγεί ανυποψίαστους χρήστες σε έναν ψεύτικο ιστότοπο που όπου καλούνται να αποκαλύψουν ευαίσθητες προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες τους, όπως διαπιστευτήρια σύνδεσης και στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Αυτό το περιστατικό χρησιμεύει ως έντονη υπενθύμιση ότι οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου γίνονται όλο και πιο εξελιγμένοι στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν άτομα.
Ευθύνη Facebook
Ως μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, το Facebook φέρει σημαντική ευθύνη να προστατεύει τους χρήστες του από κακόβουλες δραστηριότητες. Ενώ η εταιρεία έχει εφαρμόσει μέτρα για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων, το γεγονός ότι η διαφήμιση ιστότοπου ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing) πέρασε από τη διαδικασία επαλήθευσης εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των μηχανισμών ελέγχου τους. Είναι σημαντικό για το Facebook να επαναξιολογήσει και να βελτιώσει τις διαδικασίες του για να αποτρέψει τέτοια περιστατικά στο μέλλον.
Πηγή: cyb3r.gr