Ανδρέου ηλεκτρονικές απάτες

TikTok: Ερευνητικό API και βιβλιοθήκες, σχετικά με τη διαφάνεια στις διαφημίσεις στην πλατφόρμα, διαθέσιμα για ερευνητές στην Ευρώπη

Το TikTok ανακοίνωσε σήμερα πως κάνει διαθέσιμα για Ευρωπαίους ερευνητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα νέα εργαλεία σχετικά με το εμπορικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα, παρουσιάζοντας την Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου και επεκτείνοντας την πρόσβαση στο Ερευνητικό API. 

  • Νωρίτερα φέτος, το TikTok κυκλοφόρησε μια δωρεάν  αρχική έκδοση του Research API σε ακαδημαϊκούς ερευνητές στις ΗΠΑ. Τις επόμενες εβδομάδες, μη κερδοσκοπικοί ακαδημαϊκοί ερευνητές στην Ευρώπη θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για πρόσβαση στο Research API.
  • Το TikTok παρουσιάζει επίσης βελτιώσεις στο Research API με βάση τα σχόλια της κοινότητας: π.χ. έως και 10 ερευνητές να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν μαζί σε ένα κοινό ερευνητικό έργο. Όλοι οι ερευνητές θα πρέπει να έχουν τον δικό τους λογαριασμό TikTok for Developers και να βρίσκονται στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη για να έχουν πρόσβαση στο Research API.
  • Η TikTok ανοίγει επίσης τη Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου φέρνοντας διαφάνεια στη διαφήμιση επί πληρωμή και σε άλλο περιεχόμενο εμπορικού χαρακτήρα στο TikTok.
  • Το TikTok παρέχει επίσης πρόσβαση σε ένα API εμπορικού περιεχομένου. Οι ερευνητές θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό TikTok for Developers και να υποβάλουν μια αίτηση για πρόσβαση στο API εμπορικού περιεχομένου.

Επέκταση του ερευνητικού API και της βιβλιοθήκης εμπορικού περιεχομένου του TikTok

Σήμερα, επεκτείνουμε την πρόσβαση στο Ερευνητικό API μας στην Ευρώπη και καθιστούμε διαθέσιμα νέα εργαλεία διαφάνειας για εμπορικό περιεχόμενο. Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τη διαφάνεια σχετικά με το περιεχόμενο στην πλατφόρμα μας και ενημερώνονται από σχόλια ερευνητών και της κοινωνίας των πολιτών.

Ενημέρωση και επέκταση του ερευνητικού μας API

Νωρίτερα φέτος, κυκλοφορήσαμε μια αρχική έκδοση του Ερευνητικού μας API σε ακαδημαϊκούς ερευνητές στις ΗΠΑ δωρεάν. Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε την ανεξάρτητη έρευνα στην πλατφόρμας μας και να φέρουμε διαφάνεια στο περιεχόμενο του TikTok. Από τότε, είχαμε περισσότερες από 60 αιτήσεις από μη κερδοσκοπικούς ακαδημαϊκούς ερευνητές στις ΗΠΑ για θέματα που σχετίζονται με τις τάσεις των καταναλωτών, την παραπληροφόρηση, την ψυχική υγεία και άλλα. Τις επόμενες εβδομάδες, μη κερδοσκοπικοί ακαδημαϊκοί ερευνητές στην Ευρώπη θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για πρόσβαση στο Ερευνητικό API μας.

Καθώς επεκτείνουμε την πρόσβαση, θα αρχίσουμε να παρουσιάζουμε επίσης βελτιώσεις στο Ερευνητικό API μας με βάση τα σχόλια της κοινότητας. Αρχικά, παρουσιάζουμε την Πρόσβαση στο Εργαστήριο (Lab Access). Σε περισσότερες από τις μισές αιτήσεις που έχουμε λάβει ζητείται συνεργασία με άλλους ερευνητές, επομένως σύντομα θα επιτρέψουμε σε έως και 10 ερευνητές να συνεργαστούν σε ένα κοινό ερευνητικό έργο. Όλοι οι ερευνητές θα πρέπει να έχουν τον δικό τους λογαριασμό TikTok for Developers και να βρίσκονται στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη για να έχουν πρόσβαση στο Ερευνητικό API μας. Οι κύριοι ερευνητές θα μπορούν να υποβάλλουν μία μόνο αίτηση για συνεργάτες από το ίδιο πανεπιστήμιο. Τα έργα που αφορούν πολλά πανεπιστήμια θα πρέπει να υποβάλλουν χωριστές αιτήσεις για κάθε ίδρυμα. Για να κάνουμε τη διαδικασία υποβολής πιο εύκολη, θα παρουσιάσουμε μια ηλεκτρονική φόρμα για αιτήσεις.

Παρουσιάζουμε τη Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου μας

Ξεκινάμε τη Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου μας για να φέρουμε διαφάνεια στην πληρωμένη διαφήμιση και σε άλλο περιεχόμενο εμπορικής φύσης στο TikTok. Η Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου είναι μια βάση δεδομένων με δυνατότητα αναζήτησης, με πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμένες διαφημίσεις και τα μεταδεδομένα διαφήμισης, όπως το διαφημιστικό δημιουργικό, τις ημερομηνίες προβολής της διαφήμισης, τις κύριες παραμέτρους που χρησιμοποιούνται για τη στόχευση (π.χ. ηλικία, φύλο), τον αριθμό των ατόμων στα οποία προβλήθηκε η διαφήμιση και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης πληροφορίες σχετικά με περιεχόμενο εμπορικής φύσεως που είτε διαθέτει ετικέτα επί πληρωμή συνεργασίας ή ετικέτα προώθησης, όπως περιεχόμενο που προωθεί μια επωνυμία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά δεν είναι διαφήμιση επί πληρωμή. Μάθετε περισσότερα στο Κέντρο βοήθειας . Δοκιμάσαμε μια πρώιμη έκδοση της Βιβλιοθήκης Εμπορικού Περιεχομένου με ερευνητές και την κοινωνία των πολιτών να συλλέγουν σχόλια τους τελευταίους μήνες πριν την καταστήσουμε ευρύτερα διαθέσιμη. Από τις δοκιμές μας και από πληροφορίες από ειδικούς, μεταξύ άλλων ενημερώσεων, προσθέσαμε τη δυνατότητα πραγματοποίησης ακριβών αναζητήσεων, συμπεριλάβαμε περισσότερες παραμέτρους στόχευσης και βελτιωμένη ποιότητα δεδομένων.

Παρέχουμε επίσης πρόσβαση σε ένα API Εμπορικού Περιεχομένου (Commercial Content API). Οι ερευνητές θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό TikTok for Developers και να υποβάλουν μια αίτηση πρόσβασης στο API εμπορικού περιεχομένου, την οποία εξετάζουμε ώστε να αποτρέψουμε τους κακόβουλους παράγοντες από την κακή χρήση αυτών των δεδομένων. Αν και οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πρόσβαση στη Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου, αυτή τη στιγμή, είναι διαθέσιμα μόνο δεδομένα από την Ευρώπη. Σκοπεύουμε να συμπεριλάβουμε περισσότερα διαφημιστικά δεδομένα από περισσότερες χώρες στο μέλλον. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε αυτό το API και η πρόσβαση είναι διαθέσιμη στο TikTok για προγραμματιστές (TikTok for Developers) .

Εκτιμούμε τα σχόλια σχετικά με το πώς μπορούμε να βελτιώσουμε και τα δύο API. Θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε με ενημερώσεις για την καλύτερη υποστήριξη της ανεξάρτητης έρευνας και της διαφάνειας στο TikTok.

Πηγή: Lawnet.gr